Cikgu Kesayangan Saye ialah . . . . . . . .

Hai korang2 =) , lame aku ta merepek kat blog nie .


Sekarang aku nga exam ag aw tapi mate asek hadap komputer jeb sbb aku da ta dapat na tahan sangat untuk berblogging  -.-' ..
Anyway , kalau korang bace tajuk atas nie mesti korang paham sape y aku maksudkan .

KAN  ?
KAN ?
KAN ?

K ah , aku cite dari awal .. Haritu kan mase exam Cikgu A y jage kitorg , ntah pekes aku un tataw ah , masuk2 kelas jer terus senyum2 kat aku =,='  (dup dap dup dap..)
Aku bukan suke , tapi takot ahh ... Laju giler jantung aku bedegup mase 2 ..
Time pekse 2 plak aku ley wat origami .. Tbe2 jer aku terase kehadiran suatu anasir buruk kat blakang aku rupe2nye Cikgu A 2 y dtg , (peh,mase nie na tekua doe jantung aku)
Aku un sengih2 ah , terus hadap paper .. PAS 2 kan , (jap aku wat dialog)

Cikgu A : da beli hadiah hari guru t ?.
Aku : saye bg KFC je t .
Cikgu A : untuk saper?.
 Aku : (dengan bangngangnye aku menjawab camnie) Untuk Cikgu A lha , heheeeheee
Dalam hati aku cakap , "YaAllah mati aku kalau dy mntak betul2 ..
Cikgu A : (tersengih2) Mase Hari Guru t saye pergi Kuale Kangsar sambut kat sane .
Aku : Oh yeker (na blagak ah 2, hahaa)

Beberape hari kendian ... Aku dapat sekuntum bunge mawar (kedekot siot sekuntum jer)


Cam menyindir aku jer , kat bunge 2 ade tulis "Terime Kasih,Cikgu." Lagi 7 tahun baru aku jadi cikgu , nie awal sangat , anak murid un tado .. Ghupe2nye Cikgu A y bg =)


Nielha orgnye , hihi . Alahai , terime kasih Cikgu Atan ='D ..
Aku na wat wish ah kat sini walaupun dorang ta bace ..

Selamat Hari Guru , terutama skali kat Cikgu tadika aku , Cikgu Wasantha & Cikgu Zai .. Tanpe korang sapelha aku skrg nie .. Hihihi , Naqib  jgn mara yer ..