Assalamualaikum ^^ , hai kawan-kawan .
Lame xupdate blog semenjak berokband sudah kasi potong  sama bapak wa =’C . Jenuh gak ah aku tegodek2 sane sini nak mengaplikasikan blog y da lame nie . Nasib baik ade BB . Hehee , cam iklan lak .. Okay lha , aku nak cite pasal kawan aku y dahulunye kami bermusuhan . HAHA !. bangge lak . Nielha budaknye

(alolo tomeynya muka hang irwan -.-“)
Pas dy berASMARADANA nie kan , haha , bukan lha , pas dy kapel nie an , perkare y paliiiiiiiiiiiiiinnnnnnngggggggg ketare aku nampak :
1.      Muke dy hepi jeb
2.      Asek nyanyi lagu jiwang2
3.      Slalu jer post kat fb ayat2 cintan nieh .
4.      Balik kadang berteman (standart ah 2,aku je y kuno balik xberteman lu (T_T))
2 lha y paling ketare , aku bukannye denggi dgn kau (sori siket eh) tapi aku rase cam hepi lak tgk kau berkapel nie . Rase XPERCAYE un ade gak .. Tapi lau da jodoh xkemane kan ?. Teringat zmn aku mude2 kapel lu , baye2 korang lha , cepat betul mase berlalu , hahaa (cakap cam da tuo bona lak aku nie)
Okaylha , aku ucapkan semoge berbahagie ek korg bedue , lupe ah tarikh keramat korang , emmm 28 aribulan 7 ek ?. Lau korg kapel da 5 tahun t aku bagi hadiah , hahaa . K ah , bye2