Jamuan Pengawas ^^

Tersebutlha al-kisah .. Pade 29 September 2012 merupekan hari bersejarah kitorg .. (ayat cam nk pi nikah plak)

Tapi sedih sikit ah .. Naik bas xdo aircond ..
(Astagfirullahhalazim .. bersyukur aini ape y ade..)


Okay , gunekan imaginasi anda , bayangkan bagaimana keadaan bas ini ..
(y aku peliknye , time tgkp gamba dorg nie,tbe2 je flash kamere 2 ade -.-")
Okaylha , ade org komplen gamba dy xde , meh aah . Kite mulekan dgn dy dulu ek ?. Jeng ! Jeng ! Jeng !


Haa , cantik an akak kite sorg nie .. (banje ah makan nasi campur kat skola t , hihihi)
Name dy Shuhaida Shakri makwe kepade Kkkkkk .. Dah2 , lebih2 lak aku nie ..
 Okay , kite teruskan pembikinan belog nieh .
 Mule2 tmpt y dituju ialah kota A'Famosa . Lawatan sambil blaja kekononnyer ..


Nampak x .. Besepah2 ..


Then kitorang diberi kelonggaran untuk meraban xtentu hale ..
Ade limitnye . Sampai 1.20p.m jer . Pas2 kene g hotel 2 lha . 
(aku xtaw nk eje name hotel 2 lha , maaf)


Aku lak pakai high heel , majlis formal lha katekan .. Hah , balik jer terus sakit kaki ..
Sempat ah jugak bergambar sane sini , pakai kamere cegu Zati . Hihihi .


Kebanyak dorg nie sume men game kat tingkat atas . Byk betul duit abes ..
Aisyeh , pas2 g surau solat , kitorg lak ley sesat mase nak g field kat DP .. HAHAA !.
Aku lak jadik MC kat Hotel uh .. Teruje , takut sume ader sampai tersasul2 ..
Jap2 , nak tunjuk sikit ^^


Blagak lha pulak , hahaa . Astagfirullahalazim ..
Best gak ah makanannye , tapi xamek plak gamba mknan , da lapar sgt  lagipun ..


Okaylha , aku akhiri blog aku dgn sebuah memori ..


Pengawas SULTAN MANSOR SHAH 2012 is THE BEST !!